Mums...

Nu är jag mätt i magen eftersom min kära man har lagat god mat :) Idag blev det en stek med sallad och potatisgratäng. Lite lyx sådär på torsdagen. Men tyvärr har vi inte kunnat äta steken än för den blev inte riktigt klar som vi trodde.
Men för mig har det varigt jätte mycket lyx för en gångs skull. När jag och Ruben kom hem idag hade Andy bakat äppelpaj, damsugat och plockat undan, börjat med steken :)
Det var jätte gulligt så ikväll ska jag pussa mycket på honom så han vet hur gullig han har varigt :* Om han inta ska sitta vid datan så klart...

Morgonen började sådär efter att Ruben vaknat flera gånger i natt. Så vi kom väldigt sent till baby cafét idag men vi han till sången vilket är roligast. Det tycker både jag och Ruben :)
Väl där träffade vi Jennifer och Sierra så klart och även Yilong och Karl. Han prata med dem en liten stund vid fikat sedan gick vi hem till mormor som vanligt.
Där fikade vi och snackade. Cicca var också hemma för hon var kass, tradigt...
Appropå det så börjar jag bli frisk, igen, äntligen...

Igår skrev jag inget men då var vi på IKEA. Hatar folk som ska ställa sig på familjeparkeringen även fast dem är typ själv. Tollar! Ta åt er om ni gör det :) !
Väl där handlade vi bara lite nödvändigt och två ljushållare. Andy gjorde nämligen klart att här går vi inte innan jul så jag vet det! :)
Sedan tänkte vi gå lite i pildamsparken men hade inte tagit med varmare kläder till lilla älsklingen så det blev inget. Jätte synd för det var verkligen fint väder ju, inte ofta vi gör sådana saker vi tre heller...

På kvällen tod vi det bara lungt.

Nä nu kommer jimmy över snart och så ska vi äta äpplepaj :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0