Kanelbullensdag!

Ja nu har jag varigt slarvig igen :)

Igår var en vanlig dag förutom att jag var ovanligt trött och irriterad :( Och för första gången kände jag mig arg på Ruben. Jätte jobbigt!! Så Andy fick ha honom mycket igår...Blir jätte ledsen på mig själv när jag blir irriterad på min lilla prins..Men jag har inte sovigt en ända hel natt på 8 mån! Så det sätter sina spår....

Vi byggde också upp våran byrå som köpt. Jätte skönt! Rubens kläder börjar nämligen ta lite mer plats än tidigare...
Vi blev hembjudna till mamma och pappa så vi tog med oss pizzasalladen som jag gjort och gick över :) Blev mobiliakyckling. Mums fillibabba!

Inatt blev det faktiskt bra sömn ändå..Och idag har bara varigt lite kinkig. Skulle åkt hem till Lisa idag men hon är jätte förkyld och eftersom han är kinkig vill jag inte åka med honom i bilen till Trelleborg. Han lär bara skrika hela vägen.

Nä nu ringde mamma så nu ska vi dit och baka kanelbullar så här på kanelbullensdag :)

Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Alex, man får lov att bli irriterad på dom! Hur mycket man än älskar dom så finns det stunder när det känns som att dom gör allt dom kan för att få en att gråta/skrika.



Vi får ta en tur och testa syskonvagnen nu i veckan =)

Puss

2008-10-04 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0