BVC & äckligt bra humör!

Idag har jag varigt på sådär äckligt bra humör även fast det hänt hur mycket jobbiga saker som helst..
I morse var Ruben på sådär humör, lite tradigt så jag han inte duscha innan jag skulle med honom till BVC. Sedan gick vi till apoteket för att hämta ut hans spruta som jag försökt göra tre gånger innan men dem gångerna hade dem inte fått receptet men det hade dem idag, men då var dem slut. Då skulle jag vara på BVC en 30 min senare. Jajja det var bara att gå dit och förklara för henne som det var så vi bokade en ny tid vi 14 för att se om apoteket skulle hinna få nya sprutor vid leveransen kl 13. Det hade dem så det var att gå dit, ställa sig i kö och handla den.
När vi kom dit gick det helt ok, men den gjorde så klart ont på min lilla stackars bebis :(

Som för övrigt klänger på mina ben just nu och säger mamma mamma, luktar bajs och drar i alla sladdar han inte får dra i haha...
Så avbrott för att byta bajsbralla....Blev avbrott för mamten som också var klar :)

Efter gick vi till Willys och handlade lite saker som vi glömde igår och sedan hem.
Väl hemma kunde jag inte sätta ner honom utan att han blev jätte ledsen så att göra hans mellanmål var inte helt lätt. Men han kunde vara lite i sin gåstol men då kom han åt sop påsen som jag försökt skydda med en pall. Där drar han i en påse som har lite sallad och annat vi kastat i sop påsen. Det ligger snabbt på halva köksgolvet.. :) Jajja...Inte stör det mig det fixar vi sedan när han somnat.
När jag ska bära ut honom och maten till bordet så får han tag i skålen med mat och doppar hela handen och kladdar en massa på golvet bla..
In och tvätta och börja äta.
Men inte är det kul att äta, utan det spottar man ut på både byxer och golv :)

Haha så det är så kul jag har haft. Vanligtvis hade jag varigt helt ledsen över att dagen varigt lite motig men nänä inte idag :)

Här är Ruben info från BVC
Vikt: 8,520
Längd:73,0
Stora killen :)

Här kommer lite bilder som jag inte kunnat få in i datorn innan!
Lite från när farmor och farfar var här, från när vi var hos Chrisse och Stina och lite hemma mys bilder :)






Kommentarer
Postat av: st

2008-10-22 @ 16:42:42
Postat av: stina

hahah snygga bilder:)

2008-10-22 @ 16:43:29
Postat av: sara

Vad fina bilder på pappa andreas med ruben! :)

Puss på er!

2008-10-22 @ 22:25:12
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0