Babysim och Sara och Älva :)

Dagen började som alla andra, vaknade super tidigt.
Men efter någon timme så somnade han igen och så klart passade jag på att lägga mig en liten stund också :)
När han sedan vaknade så låg vi och mös jätte länge.
Han låg och tittade på sina små knubbiga händer, pratade lite, skrek mpa jätte högt. Det betyder lampa och eftersom han precis lärt sig det så sägs det Ofta!
Låg och pillade mig i ansiktet och skrattade när jag hoppade till haha
Han koncentrerar sig så mycket :)
Det är så skönt att vara hans mamma, min underbara unge!
Förlåt om jag tjatar mycket om hur underbar han är men ni som känner honom vet att han på riktigt är så underbar och det är min blogg så jag får säga det precis hur mycket jag vill haha :)

Igår iaf så var vi på babysim och det var lite extra roligt för Rubens morbror Mathias var med. Och det tyckte Ruben och morbror var jätte kul :)
Han skrattade jätte mycket även fast han var jätte trött.
Efter simningen åkte vi hem till Sara och Älva. Har inte setts nu igen på ett tag.
Vi satt och snackade och lekte med barnen...
Älva är så gullig, hon pratar hela tiden och kan jätte många ord ganska så bra och hon är så snäll med Ruben.
Andra barn som tex Ruben är så hårdhänta med varandra, inte för att dem är elaka men dem vet inte hur dem ska ta fint. Men Älva tar så fint i Ruben och hon matade honom med vatten flaskan, underbara unge :)

Kom hem ganska sent så därför skrev jag inte. Och jag var verkligen så trött.
På vägen hem var det så hemskt. Han var så ledsen så jag fick stanna många gånger men tillslut somnade han.
Så himla sorligt bara att han måste vara så ledsen!

Nä nu ska jag läsa en massa andras bloggar :)
Och tack Krull för den där länken. JAg fick inte din förra...

Puss på er och njut av gårdagens bilder.





Kommentarer
Postat av: Li och Mackan

En stor kram från Rubis till oss.

Han är världens sötaste!

2008-10-28 @ 19:06:59
Postat av: Sara

Mitt barn huvudform ser ut som en teve på sista bilden :) Ska bli så kul att se er igen på Torsdag! Kram från oss!

2008-10-28 @ 20:06:54
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0