...

Blev aldrig någon match för mig och Ruben igår för det regnade så det kändes inte kul. Men vi åkte hem till Andys mor & far iaf. Där lekte dem lite och så käkade vi lite. Mycket gott. Smakade några nya pommes. Dem var små rutor, så små som i pyttipanna typ. Jag tyckte det blev för mycket fritös och för lite potatis, men det var ändå gott.

Idag har det gått väldigt sakta tycker jag, hoppas vi ska åka till skogen med mamma och pappa idag men tradigt när det blåser så mycket. Men annars får vi ta det om två helger igen när mamma är ledig igen :)
Snart ska vi gå och handla lite mat till Ruben och lite frukt, måste ha frukt!
Jag har världens abstinens på godis eller frukt så jag hoppas att frukt räcker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0