och natti natti

Nu har jag vaknat efter att jag försökt natta Ruben.
Känns som jag har legat och ammat honom i tre h men det har jag nog inte :)
Så nu har jag missat hela kvällen med Andy, igen. Han har tom väckt mig och jag har tydligen svarat, kommer snart :) Men icke....
Jajja får väl mysa lite nu innan jag somnar snart igen, kan aldrig vara uppe på kvällarna. Utan något starkt att dricka eller att vi är borta någon stans. Typ på kalas, för där kan man inte bara somna hur som helst :)

Hoppas morgondagen har något trevligt i sikte :)
Natti natti

*  Något att drömma om under natten.  *

*  Jag vaknar upp varje morgon till en glad liten unge som står uppe i sängen och galer lite smått.  *
Tar upp honom, kramar honom och inser att han faktiskt är min.
Luktar på honom och han luktar sådär tryggt, mysigt, barn, alldeles underbart!
Livet är underbart när man har en sådan underbar upplevelse varje morgon.
Jag önskar alla den.
*  Och varje morgon jag vaknar är jag det jag alltid velat bli, mamma! *




Kommentarer
Postat av: Sara

Vi saknar er!!! :)

2008-10-25 @ 23:33:53
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0