Nice m brödrost :)

Hej vänner.
Nu är Chrisse på besök för att checka Rubens nya framsteg och för att hans fruga Stina är hemma hos sina föräldrar i huvudstaden...Men han är så välkommen hem hit :)

Vi har också precis kommit hem från staden där vi införskaffat en ny brödrost. Nice :)
Har verkligen saknat den när vi inte haft den men nu när vi har en kommer jag säkert inte använda den spec mycket..Typiskt mig i så fall.. :)

Idag annars har vi bara gått omkring och varigt hungriga och ätit massa skit.
Urk vad min kropp mår dåligt av det.
Fast gått är det :)

Nä må så gott och dröm fina drömmar inatt för det ska jag :)

* Min underbara Ruben. Tack för att du gör mina dagar så lätta.*
Jag blir bara så ledsen när du inte mår bra. Stackars dig nu när dina tänder kommer.
Jag pussar och kramar på dig allt jag kan.
Du, jag älskar dig mer än ord kan beskriva och handlingar kan visa!
* Massa pussar till dig. *

Kommentarer
Postat av: Krullan

Hej Alex :) Jag har för mig att jag kommenterade för att hjälpa dig med hur man lägger in videos. Men den kommentaren kanske inte blev publicerad. Men iaf, gå in på http://www.designadinblogg.se/ så kommer du lära dig hur man lägger upp bakgrundsbilder och massa sånt kul :)

Puss Krullan, HÄLSA sötingen och mannen!

2008-10-27 @ 13:57:56
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0