Framsteg <3

Vi åkte hem till mamma i lördags och bakade underbara kanelbullar men dem mamma gjorde blev så klart godare än mina..Som alltid :) Jag är inte så bra på att baka men det är gott och mysigt!
Sedan på kvällen tog vi det bara lungt här hemma.


På Söndagen gick jag hem till mamma och pappa Igen haha och bara snackade lite sedan åkte jag och Andy och Ruben hem till Andys föräldrar på middag. Maten var supergod verkligen. Rostbiff med potatisgratäng, var jätte länge sedan jag åt det sist. Chockladpudding till efterrätt, mums :)
Andys mormor Britten var också där och det är ju alltid kul att träffa henne också :) Hon är så mysig!
Det tyckte Ruben också som satt och mös i hennes knä ett tag :) Dumt bara, hade glömt kameran :(
Åkte hem och kollade på underbara Gossip Girl! Det är sååååå bra :) Men missade så klart One Three Hill....

Inatt vaknade lilla plutten kl 4 pigg och glad så det var bara att gå upp och gå :) Men vi var bara uppe en h ungefär. Ville inte be Andy inatt för han har tänta idag, hoppas verkligen det har gått bra!
Idag ska vi äta kyckling men ris och currysås det är super gott :) All mat är god haha

Tänte berätta också om Rubens framsteg :) Idag har han lärt sig ordentligt att sätta sig upp från liggande. Har gjort det lite smått innan men inte som idag :) Han gör det hela tiden bara för att han klara det haha
För er som inte vet det så kan han hasa sig fram jätte bra!

Nä nu kräver han uppmärkasamhet från sin mamma, jag älskar att skriva mig själv som mamma haha...Det är underbart att vara hans mamma! Min lilla livsuppgift :) Och så klart för hans blivande syskon! Är inget påväg så tro inte det nu haha..

Ta hand om varandra, pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0