Super roliga nyheter!

Nu ska jag sätta  mig ner och skriva och varva ner...Jag springer som en skollad råtta för att få det rent, snyggt och mysigt här hemma. Jag måste trivas i mitt hem :) Så nu när Andy står och diskar så passar jag på att ta det lite lungt oc skriva lite.
Glömde berätta förra gången jag skrev att Andys föräldrar kommit hem från USA och hade med sig lite presenter till oss. Jätte fina saker och vi blev väldigt glada så klart :) Tack så mycket!
Lite mer viktiga nyheter är att min syster är så grym på sin linje textil design i skolan att hennes lärare fixade så att hon skulle åka till Paris och plugga design i tre veckor bara för att hon är så grym :) Och så klart blev man inte alls stolt när hon ringde och berättade ;)  Så grattis syran !!
En annan glad nyhet är att mina kusiner denna helgen simmat SM i stockholm. Den äldsta, Natalie simmar i seniorlandslaget och är 17, den mellersta Ellen som är 16, simmar i ungdomslandslaget och Ida ,den minsta, som är 14 simmar i juniorlandslaget.
Ellen har tagit guld på 200 meter rygg och där kom Ida 8 :) Och Natta simmar final idag på 100 meter rygg och ligger tvåa hittils! Grymma är dem! Jätte grattis till er alla tre!

Igår iaf så åkte vi tåget hem till Andys kusiner i Älmhult. Var sådär att åka tåg eftersom Ruben var trött och inte ville somna men han somnade så fort vi kommit fram :)
De var ett mycket trevligt 25 års kalas för Christian med mycket god mat. Hela släkten är super mysig och det gjorde så klart kvällen ännu bättre. Jag gick och la mig kl 22 och Andy kl 2 ca..Ruben somnade redan kl 20 men ville så klart gå upp mitt i natten och då passade Andy på att ta med honom ut till alla tjejer :) När han kom in sa han att barn är ett bra raggningsknep...Hur ska man ta det då? :)
Jag sov iaf jätte gott i deras stora säng.
Åkte hem tidigt idag eftersom mamma jag och syran skulle pyssla och gå på Vellinge blomman. Men i stället så ville dem gå på marknad i Malmö så det blir pyssel på tisdag i stället. Blir bra det med :)
Gick iaf bra på tåget hem för Ruben somnade efter bara en liten stund,
När vi satt på tåget kännde jag bland alla andra barnfamiljer att jag älskar att ha barn. Det är helt underbart och jag tycker sjukligt synd om alla som inte har turen att få barn, fast man kan ju adoptera :)

Nä nu ska vi äta mat snart och bara dega hoppas jag. Om jag inte hittar något annat som ska göras.
I veckan är det de vanliga som ska göras som babycafé och babysim. Men vi ska också till en barnpsykolog som ska hjälpa mig lite med att få styrka inför att sluta amma bla. Sedan ska vi också prata om mitt och Andys förhållande. Det behövs göras för allas skull. Fast jag tror inte att Andy är speciellt posotiv till det men något måste vi ju göra annars tar det ju slut och det vill han ju inte säger han. Så vi hoppas att det går bra så klart :)

Nä ta hand om er så ska jag tjata på Andy om en rygg massage :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0