Massa bilder mm

Lite uppdate och bilder blir det nu :)
Fick ju inte upp bilderna i torsdags för datorn kissade. Men nu så...

Igår var vi iaf hemma hos mamma och pappa hela dagen. Verkligen från kl 8 till 23 ca :) Jag gillar inte alls att vara hemma där haha! Älskar min familj! Sen är det skönt att få koppla av lite och få lite hjälp med Ruben. Och familjen tycker ju det är såå roligt. Innan har det varigt mormor som varigt favoriten men min bror är nya favoriten nu tror jag :)
Men det var jätte mysigt iaf !

Idag ska vi hem till Andys mamma och pappa på kalkon middag, mums. Nu har vi inte träffat dem på 3 veckor så det ska bli kul att träffa dem. Dem har ju saknat Ruben :)
Kommer väl lite av släkten också och det är ju alltid kul!

Till bilderna då :)
Den första är på Ruben när han är finklädd och vi precis ska gå till Sierras 1 års kalas. Sedan kissade han på de andra kläderna så det blev reservkläder en del av kvällen. Dem andra är på Ruben och Sierra när dem leker och de fjärde kortet är på fam Fritz :)
De femte bilden är när mormor sitter och kliar Ruben på ryggen och han låg och njöt hur länge som helst. Men när jag började ta bilder så började han skratta haha
Dem andra är bara från gårdagen då han leker med sina leksaker och vid spegeln.
Den ena är på mamma som hon ska vara utklädd idag fast hon ska ha jätte mycket smink och stayups tycker jag haha som en sexig nunna :)
Pappa ska vara ipren, skit kul!!!
Hoppas verkligen dem tar bilder som jag kan lägga upp här hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0