Trevlig helg!

Idag skulle jag ha packat i god tid så jag skulle slippa göra det i stress i kväll men vad tror ni jag har gjort?
I eftermid´dags har vi varigt hos Sierra och Jennifer och visst fick vi glögg och lite lussebullar måste vi ha till. Tyvärr var dem lite smått torra tycker jag, köpte dem på björns...Så ni vet :)
När vi satt och fikade somnade Ruben på på min arm medans jag kliade honom i ansiktet...Sååå gulligt det var!
Dem har också fått jätte fint hemma hos sig med deras nya soffa och resten av inredningen!

Har föresten julpyntat lite igår, det glömde jag skriva...Jätte fint men jag är rädd för att det ska se tacky ut...Eller vad det heter på svenska haha. Ska sätta in bilder på det och jag har kommit på en del fiffiga saker för oss som bor lite trångt :)

Nä nu ska jag lägga mig i myskläder och bara tjocka mig i soffan!
Jag kommer inte att skriva i morgon eftersom vi är i Älmhult och firara Andys kusin Christians som fyller 25.
Men vi hörs väl på söndag då :)
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0