I års kalas

Idag har vi varigt hemma hos Sierra och firat hennes födelsedag. Hon fyller år på söndag men då ska det vara släktkalas så klart :)
Hon fick en hink man stoppar klossar i. Hon gillade en sån när hon var här och hälsade på så det var bra :)
Jag hade slagit in det i super fint fjärilspapper och köpt ett kort med tingeling på :)  Vet inte om det syns på bilden.
Vi fick amerikanska pannkaker med en massa frukt till. Super gott var det verkligen, krämiga och goda!
Men tiden gick så himla fort, har ju inte träffat dem på super länge...
Hoppas ni ser på bilderna vilken fin skjorta Ruben har :) Den har han ärvt från mina kusiner i Södertälje.

Igår var jag hos tandläkaren och där var faktskt inga hål som jag trodde att det skulle vara så det var skönt.
Men det början till hl som jag hade förra gången också var fortfarande kvar så snart ringer dem väl och vill borra kan jag tänka mig. När hon skulle röntka mina tänder fick hon bära ut Ruben vartenda gång för han får ju inte vara där inne då. Men det gick jätte bra sa hon och Ruben visade sin finaste sida :) Skrek gjorde han också haha
Efter tandläkaren åkte vi bussen in till mobilia där jag behövde handla hårspray, ansiktskräm och en mössa som syran hittat, super snygg!
Efter det kom Andy och hämtade oss så åkte vi på middag hemma hos min farmor och farfar. Super gott som alltid, fast det tycker ju jag om all mat haha


Nä nu ska jag mysa med lilla fisen innan han ska sova.
Natti natti

Går inte att få in bilderna för datan är cp så jag sätter in dem i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0