Lite tradigt!

I natt vaknade Ruben igen kl 2 ca men då kunde jag natta honom direkt så det var skönt :)
Annars idag har det varigt lite små gnälligt men inte så farligt, man gömmer det hela tiden så fort man får ett litet leende :)

Idag har jag och Andreas pratat lite och bestämt att nu medans hans föräldrar är i USA så ska han bo hemma. Jag berättade nämligen att mina känslor inte är så starka som dem har varigt. Men det är ju för att det har varigt jobbigt ett bra tag.
Jag känner inte att Andy spenderar tillräkligt myket tid med mig och Ruben. Vi bråkar även om en massa andra saker som jag tycker att han ska ändra på, nu låter jag säkert som jag vill ändra på honom helt men så är det verkligen inte. Vill bara ha tillbaka en del av den Andy som jag för 5 1/2 år sedan blev tillsammans med!
Antingen löser det sig eller så är det slut..Känns sorligt efter så många år och så känns det kass mot Ruben...
Men det är bara hoppas att Andy ringer i natt eller när som helst och säger att han inte vill vara utan oss och att han ska kämpa lika mycket som jag :)
Fast bara det löser sig för allas skull.

Just nu är vi hemma hos mamma och pappa, alltid skönt att vara där när man behöver ha lite kul och umgås med folk som man bara tycker bra om.
Vi har käkat super god pasta med räkor och kräftor. Snart ska vi äta ostbricka..Mums!

En trevlig lördag till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0