Som vanligt med en massa kärlek!

Ja idag har vi varigt på babycafé så klart, och hemma hos mormor :)
Idag var Jennifer och Sierra med på cafét och de brukar dem inte vara så det var kul! Vi ska iofs träffa dem i morgon också och dricka glögg är det lovat haha
Hemma hos mamma så när vi satt och matade Ruben så satte sig Frasse (Våran katt som är oerhört lika katten Gustav i alla aspekter :) ) vid bordet och ville ha resterna :)
Då började jag ge honom lite av Rubens mat på mitt finger och då började även Ruben sätta sitt pekfinger mot Frasse som då trodde han hadde mat där. Men det hade han inte men när jag satte lite mat där och Ruben hajjade att Frasse slickade honom på fingret, hahah så roligt det var. Han tyckte det var så häftigt!
Sedan har han suttit och petat sitt pekfinger mor alla bilder på katter han ser haha. Min gullunge! Han har så sjukt mycket roliga saker för sig! Men det sägs ju att han är lik mig till sättet så det lär ju aldrig sluta med alla knasigheter :)

Jag har också hunnit brodera lite idag! Jag är egentligen ingen som bara sitter och broderar, jag är alltdi en som håller igång, men jag har lugnat ner mig så sjukt mycket. Även fast jag har mina dagar. Sedan beror det på vem jag är med så klart. Är Andy hemma försöker jag vara lugn tex för han tycker alltid jag är jobbig...
Men iaf så blir det ganska så fint faktiskt. Rätt mysigt att bara sitta där och få fokusera lite på annat än vad jag brukar.
Nu ska jag sova...
Ruben sover jätte dåkigt varje natt och vaknar sjukt mycket, vet inte varför...Jätte tradigt för han är ledsen när han vaknar och ligger och gråter ibland i sömnen...Jag blir ledsen när jag hör honom och vad ska man göra...Kan ju inte styra över hans drömmar direkt!
Jajja får hoppas att det bara är en period nu..Usch vad det är jobbigt att älska någon så mycket! Minsta lilla gör sjukt ont i hjärtat och så sjukt att inte alla med barn känner lika dant. Jag vet att mamma förstår mig för det har vi pratat om... Men jag älskar Ruben så mycet att det gör ont ibland...Som nu tex, det bara värker i hela kroppen! Tänk sedan när man får fler barn, då blir det ännu mera kärlek...Men det är ändå helt underbart!
Nä nu ska jag inte tjata om mitt underbara liv med min underbara son :)
Sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi, nu blev Jecka glad :) Du ger henne hopp om mänskligheten. Ni kan ha SYJUNTOR ihop! Hon broderar också... :) Det trodde du inte va?

2008-11-27 @ 23:32:18
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0