kl 4...

Idag började med att prinsen ville gå upp kl 4 i morse...Sådär kul men det var bara att ta på sig sitt glada humör och pallra sig upp :) Har sovigt många gr idag och somnade extra tidigt så vi får se hur det blir i natt...
Men jag tror han sover extra mycket nu eftersom han utvecklas mer än någonsin. Han står numera jätte bra själv. Jag tycker han står jätte länge.

Annars idag så träffade vi Denise som ringde i morse och ville ses. Blev en liten stund iaf tills vi skulle hem till Jennifer och Sierra. Där hemma så fikade vi och snackade en massa. Mysigt...
Kollade även in en del av Sierras nya leksaker som hon fick när hon fyllde år :) Fina..Bla annat en bok som jag ska köpa till Ruben också :)
Efter där så kom Andy och mötte oss och så gick vi och handlade. Skönt att ha lite i kylskåpet igen. Ska till ICA i orgon också då dem har vissa andra saker billigare än Willys. Är nämligen grymt bra på att hitta billigast priser :) Super snål!
Kanske bra men det är också lite jobbigt ibland. Jag unnar mig typ aldrig något, förutom lite extra god mat någon gång...Mmm jag är ett matvrak :)

Nä nu är det Despret Houswives eller hur det stavas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0