I mitt hem, underbart!

Mina vänner. Just nu sitter jag med snön och vinter i bakgrunden, en massa fina varma ljus omkring mig och sidan om har jag en liten kopp med glögg och två goda hjärta pepparkakor. Min älskade son som jag precis nattat ligger och sover i sängen och väntar på att jag ska smyga ner till honom och lukta på honom.
Detta är en stund som jag älskar och just nu är jag varm av allt det mysiga i mitt hem och all kärlek som finns här!
I mitt hem, underbart!

Idag har vi varigt hos tandläkaren och det gick bra. Det var ju inte jätte poppis hos Ruben men det glömdes snabbt.
Slaget hade inte flyttat på tänderna eller gjort någon skade på dem vad hon kunde se iaf. Super!

Efter det så gick vi ovh mormor hem till oss och åt lunch som jag gjort och smakade på bullarna som vi bakat nu i dagarna. Mamma tyckte allt var mycket smarrigt :)
Det var bra att mamma var med hos tandläkaren för hon tog honom sedan när undersökningen var färdig medans jag lyssnade vad tandis hade att säga...

I morgon händer det mycket så jag kommer  nog inte hinna skriva då.
Farmor, farfar, Hasse & Karin kommer hit och firar mig lite och fikar. Sedan är det middag hemma i fam Ruuds hus där vi ska ha lite party party när Andys föräldrar är borta. Får passa på att bjuda hem alla när vi har lite större än vi brukar ha :)

Annars går det bra med att sluta amma på dagarna. Det går även att strunta i kvälls amningen, alltså den ammningen/nattningen innan han somnar och det är ju skönt.
Men det är jobbigt emetionellt sett att sluta amma. Det känns som ett band mellan mig och Ruben brister. Har inte kännt det fören i kväll när jag gick och nattade honom.
För när jag har slutat amma så kan han passas av alla ( eller dem han själv vill vara hos så klart! ). Då behövs jag inte på samma sätt även fast han fortfarande behöver sin mamma, men på ett annat sätt.
Jobbigt...

Men jag kommer alltid vara Rubens mamma och det kommer aldrig någon eller något kunna göra någonting åt!!!
Min underbara unge jag älskar dig så mycket att jag nu får tårar i ögonen och hjärtat värker!

Hörs väl på sön då :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Krullan

Alex, sååå söt Rubis är :)

Allt bra? Puss

2008-11-21 @ 23:52:44
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja allt är super med oss :)

puss

2008-11-23 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0