Grattis Barak Obama!

Till att börja med, Grattis till Barak Obama! Bra gjort USA!
Hoppas bara nu att han kan hålla dem löften har han lovat att hålla. Oavsett blir det bättre än det hade blivit med McCain.

God morgon :)
Var uppe i natt för Ruben vaknade, sådär kul men kollade lite på tv om hur det gick i valet.
Jag är inte jätte politiskt intresserad men lite intresserad är man ju för politiken påverkar torts allt våran vardag.
Var så trött i morse när Ruben väckte mig. Och Andy mådde bättre idag så han är i skolan. Spela roll för hade han varigt hemma hade jag inte fått sova ändå för han är ju alltid typ döende när han är lite små krasslig.
Man behöver inte vara som mig som inte kan ligga still trots 40 graders feber men han är överdriven åt andra hållet.
Idag annars blir det tandläkaren. Känns verkligen som jag har hål men jag hoppas att jag känner fel :/
Har jätte dåliga tänder efter min pappa tyvärr. Men jag är verkligen super noga med att borsta tänderna så jag hoppas att det hjälper lte iaf :)
Vi ska också äta middag hemma hos min farmor och farfar idag :) Ska bli mycket trevligt.

Nä nu sover Ruben på mig så jag ska väl passa på att vila llite :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0