9.30...Najs!!

Godmorgon.
Idag vaknade inte Ruben kl 4 utan 9,30 :) Såå najs. Och jag känner mig faktiskt utvilad. Men jag gick också och la mig tidigt igår, eller jag somnade tidigt igår :)
Idag ska vi åka och lämna in min mobil äntligen. Den måste uppdateras hela tiden och är as jobbig. Så jag hoppas att jag får låna en annan så länge, men det brukar man väl få, eller?

Idag har Ruben hunnit göra sig en liten koja haha.
Han har släpat alla sina saker som han hittat till ett litet hörn mellan sofforna och bordet så sitter han där och leker med dem haha. När man tittar på honom och säger något sitter han där och skrattar. Han har verkligen världens härligaste personlighet, väldigt lik min mohaha :)
Fast nu är han i köpet med sin papap medan jag får äta i fred för en gångs skull :) Får ju passa på att skriva lite då också så jag kan leka med honom hela dagen. Fast det brukar jag iofs göra.

Tänkte på en sak när ajg var uppe i natt.
Alla är vi olika men jag är så sjukt stolt över min mage och med det menar jag vad den har varit med om. Man ser mina bristninger ganska så tydligt ändå och det är något som jag är jätte stolt över!
Jag har ju fött en barn, min underbara son.
Det är lättare att vara stolt över vad denvarigt utsatt för :)

Nä nu vill min gosse vara med sin mamma, eller äta :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0