Utkast: Hopp :) ...

Hopp :)
Idag har verkligen varigt lugn. Tycker iofs att jag alltid skriver att det varigt lugnt men det har verkligen det!

Men Gynning kom hit idag och jag har inte träffat henne på ett år! Så super kul att se henne, har verkligen saknat lilla Gynning :)

I morgon ska jag med Ruben på hans 6 mån kontroll och vaccination, ks abli kul att se vad han väger, hur lång han är och så. Men det är fruktansvärt att han ska få spruta! Så, lilla syran ska med och hålla honom medans han får den...Jag avskyr verkligen sprutor!
Sedan ska vi hem till Kiss och grilla så mysigt. Det är tjej kväll med lilla Ruben :)
Då är det jag, Ruben, Elina, Gynning, Lina, Sara, Älva och Sofie...Mycket kul ska det bli!
Ska göra en sån sjukt mumsig sallad med avokado, sååå gott!

Annars har det inte hänt något men i morgon får nu uppdatering på hur lång min lilla gosse är iaf. Så ska jag se till att lägga in någon fin bild på honom :)

Puss världen från världens lyckligaste mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0