Familjen

Hej go vänner..
Vad ni missat i vårat liv nu är...

Att jag krängde som jag aldrig har fått mat innan hemma hos svärföräldrarna i fredags.
Igår dansade jag, mamma, syran och Ruben squaredance, mycket trevligt. Har inte dansat på tre år men fixade iaf nivån under vad gjorde när jag slutade :)
Sedan var det möhippa för kära Natalie, hon är så söt. Längtar så till deras bröllop. Dem är så fina tillsammans också. Usch ja dem har tur som träffat varandra!
Det var kul att träffa tärnorna och några av hennes vänner och vi käkade på ett ställe som heter Epicure, ligger vid Wallmans. Mycket go mat. Jag käkade hemmagjord ravioli med mozzarella ost i mmm..
Men jag fick sån sick skoskav för jag skulle på morsans skor som jag aldrig lånat innan, rätt åt mig..

Just nu sitter jag hemma hos mor och far som vanligt och bara njuter av att vara hemma med familjen. Älskar att vara hemma, kan koppla av så mycket. Sedan älskar dem ju att vara med deras lilla älsklings Ruben :)

Annars idag blir det väl en sån där mys söndag med god mat och mys med dem man tyker om, så livet ska vara..
Jag är sjukt familje kär..
Nä nu ska min loppa äta, ta hand om er..
Puss

Mamma + Ruben = Sant!

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Tack för att ni passade katterna åt oss!! =)

Ska bli kul att få se hur fint Ruben har fått det imorron!!

Kram

2008-07-15 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0