Utkast: Det var ...

Det var super att träffa alla vänner i Tisdags :) Har saknat dem allihopa!
Vi satt och snackade och grillade och bara hade mysigt hela kvällen men det blev tidig hemgång för mig för loppan ville inte sova där :)

I tisdags var vi också på BVC för att mäta, väga, vaccinera och på sex mån kontroll.
Allt var bra men dem tycker verkligen att jag ska börja ge ersättning på natten och det tycker jag med så vi är på gång med det :)
Han vägde 7500 g ca och var 68 cm lång, alltså inte alls lika stor som vi hade mätt och vägt..Men men det kommer väl..Patricia var ju med eftersom jag inte klara av att va med när han får spruta och hon tyckte inte att dem drog i honom tillräkligt så han är nog längre ; )

Min farmor och farfar tittade också förbi på morgonen för vi ska ju till Öland på lör och dem skulle också iväg. Mycket mysigt även om det var en stressig dag, hade aldrig fixat det utan syran! Tack!

I onsdags så fick vi sova länge jippi och underbart var det :) Fick iofs sova länge idag också, mycket skönt och välbehövligt...
Då tittade också Jennifer, Daniel och Sierra över med lite fika sås att vi och pratade skit ett tag..Alltid kul att träffa dem och Jennifer kan så mycket om barnen. Kanske för att hon redan gjort allt för Sierra är född i nov :)
En skön vän att be om råd!
Efter det så åkte vi hem till Rubens farmor och farfar och käkade middag för Andys mormor Britten var där med hennes syster Kerstin och Kerstins dotter Pia. Dem har aldrig träffat Ruben innan och jag har aldrig träffat Pia. Hon var mycket trevlig och mysig, gillade verkligen henne...Men Kerstin och Britten är också så mysiga och underbara!

Denna dagen har också startat lungt men blir säkert stressig sedan när man ska börja packa, som alltid. Men jag har som vanligt gjort en packlista som är sååå bra så jag hoppas det hjälper lite.
För saken är det att jag kan komma på jätte mycket saker att göra och packa på natten när jag sitter och amma så jag har alltid en massa papper som jag skriver ner saker på :) Låter säkert konstigt men det är dö bra :)

Nu har prinskorven sovigt hur länge som helst! Jag vill in och duscha innan jag har dreads..Skulle dock vilja ha det men Andy gillar inte det...Ruben ska ha det när han får hår haha...

Kan ju passa på att brätta om min tatuering som jag ska göra. Jag ska skriva Ruben på min underarm och kanske få in en symbol för tur! Och så har jag alltidvelat göra en älva på ryggen men en kompis har gjort något liknande så jag vet inte om det är lika intressant nu ...Får se :)

Nu vakna fisen.
Ha en super dag alla puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Tack för fikan!! =)

Så fint Ruben fått det med sin säng!

Kram

2008-07-17 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0