Tar igen :)

Jag glömde skriva igår, elelr jag hade snarare inte tid att sitta framför datan.
Dagen igår började som idag, tidigt på stranden. Måste ändra mig lite ang stranden :) Det är rätt skönt ändå, mysigt att gå längs strandkanten med Ruben, har tycker verkligen det är jätte mysigt att lyssna och titta på vattnet. Längtar såå till nästa sommar då Ruben kan gå. Då ska vi bygga sandslott tillsammans och bada och ha det såå kul :) Lekmamma är jag !

Efter stranden igår så träffade jag Jennifer och Sierra, jätte mysigt att vara med dem, ska passa deras hus och katter denna veckan.

På kvällen blev det grillning med mamma, pappa, syster och bror. Jätte mysigt, och vi ficl verkliegn tränat magarna för vi skrattade verkligen sjukt mycket haha..Alltid lika kul att komma hem!

Nu sitter jag och lyssnar på lite härlig reggae vilket gör den här sommardagen ännu mer skön! Lite Cornelis kommer med..
Annars ska jag dammsuga så fort min lilla loppa vaknat.
Kanske skriver en liten klutt ikväll om det hänt något trevligt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0