Hopp

Hopp
Idag har jag och Ruben varigt och badat och solat i våran pool som vi har hemma hos min mor och far.
Mycket mysigt, så bökigt att ta sig ner på stranden med Ruben, mycket man måste tänka på. Men jag är ändå inget riktigt fan av stranden ändå!
Det var jag syrran och mamma som lekte idag :)
Käkade jordgubbar också, mums fillibabba! Vågar inte äta så många bara, giftet. Jag vet att många säkert tycker jag är töntig men vad gör man inte för sitt lilla under!

Ikväll kom Stina och Chrisse förbi och åt sin mat här. Alltid kul när dem tittar förbi!
Dem hade varigt och tittat på lägenhet här i närheten, super om dem flyttar hit! Och skaffar bebis haha :)

I morgon blir det förhoppningsvis stranden om Ruben har sovigt bra och så kommer min kära bror hem efter att ha varigt borta 3 veckor.
Han kom föresten in på sin gymnasie utbildning och jag är så himla glad för hans skull.
Han ska bli kock och han är grym i köket så det kommer gå som en dans!

Nä god natt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0