Bara som vanligt!

Idag har varigt ännu en lugn dag, matat katter, varigt hos syrran och fixat med klänning till bröllopet...
Snackade också med Petra ang möhippan idag, ska bli super kul!
Men jobbigt också för jag ska vara utan min Rubis i flera timmar! Hur ska de gå när jag bölade sist och då lämnade jag bara bort honom i tre timmar!?
Jajja någon gång ska jag ju göra det ändå...

Nu är det film igen eftersom tv:n inte fungerar, ska ringa kiss telia i morgon men jag kommer ändå inte fatta vad jag ska göra för att det ska bli bra, är inte teckninsk för fem öre!
Filmen vi kollar på heter "Nyckeln till frihet"...
Har sett den innan så jag tittar inte så nogrant.

Nä natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0