Julafton...Hjärtegrynets första :)

Vilken mysig julafton det var igår. Massa god mat, (verkigen), familjen, kalle...det enda som saknades var egentligen snön. Men den kanske kommer snart igen..Jag kommer ihåg när jag var liten, då var det alltid snö. Känns tråkigt att inte Ruben kommer få det så..
Ruben fick så klart en mest klappar av oss alla :) Men det är väl så det ska vara. Men han märkte inte det inte, han hade fullt upp med att pilla på allt annat haha. Men vi har lekt med leksakerna han fick idag och det har han tyckt var kul. Men det är det ju med nya saker som man inte lekt men hur många gånger som helst.
Det var ju också första julen med Andy och det var mysigt att han fick vara med att fira med min familj. Och jag vet att han tyckte det var kul också. Synd bara idag så mår han inte så bra, men vi får hoppas att det går över snart!
Jag ska lägga upp bilderna från igår snart men jag hade inget batteri nu så det får bli senare. Men vi tog jätte många :)
Jag var ute och sprang innan idag, ett helt varv och det har jag inte gjort på flera år :) "Varvet" är på 2 km...Kände mig stolt när jag var klar kan jag säga haha
Idag kommer min morfar hit :) Ska bli kul att träffa dem, men tråkigt är att han legat och syit hela natten så jag vet inte hur det blir med Ruben. Tradigt när alla mår kass!! Nu får det vara slut med sånt snart!!
...
Hann inte skriva klart innan vi skulle sticka men det blev inget med morfar idag..Men kanske hinner träffa dem någon annan dag. Vi fick iaf julklappar så tack så mycket för dem :)
I morgon ska vi fira sen julafton med Andys familj, mycket trevligt! Så ska Ruben få ännu mer klappar :) Synd bara att han inte vet hur mycket han får...
Ska väl titta in i möbelaffären här i city och se om dem har någon fin soffa på rea. Har ju en massa pengar nu som vi kan köpa en för..Hoppas vi hittar någon billig så kanske vi kan byta tv eller nått kanske...
Nä hoppas eran julafton var lika trevlig som min och god fortsättning som alla säga ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0