Mmm en massa

Nu har jag inte skrivigt på några dagar men i onsdags så glömde jag bort det och igår så kunde jag inte för Andy hade glömt några sladdar till datan i skolan. Men i onsdags hände inte speciellt mycket ändå!
Igår var det ju babycafé som vanligt men det gick vi inte på för Ruben är ju fortfarande lite krasslig. Inte för att jag tror att det smittar men han är inte så glad hela tiden...
Men vi åkte hem till mamma iaf :)

Andy var föresten super söt igår. Han lämnade tillbaka en tröja till mig igår i stan, och på kvällen olikade han fram snusklubbor som jag älskar. Han brukade handla det innan när vi bodde hemma hos föräldrarna :)
Måste föresten få skryta om min bror :) Han läser till kock på gymnasiet i Trelleborg och igår hade dem en tävling där man fick en påse med mat och skulle komma på något med det.
Dem andra i klassen hade gjort pannbiffar med klyftpotatis medan min bror hade gjort lite mos på lite av grönsakerna, hjärpar med svampsås, en dressing och glöggmarinerade äpplen till efterrätt :) Mums..Han är så jävla duktig! Båda mina syskon är så himla duktiga på det dem gör!
Jag har också varigt as grym idag, Jag har tvättat hela sex tvättar haha...Tradigt men verkligen skönt, men sjukt mycket tvätt vi har tycker jag. Och ändå göt vi typ inget!

Annars idag har vi gått en liten promis och köpt lite garn :) Även dagens mat. Blev sugna på pannkakor och ärtsoppa så vi fixade det :) Jätte gott var det!

I morgon ska Jennifer, Sierra och Daniel komma på middag så det ska bli mysigt :)

Nu ska jag kolla på "på spåret" med mina älsklingar :)
Föresten hoppas snart man får lite info om en tjejkompis vars vatten gått igår...Super nyfiken, dem var lika roliga som oss och kollade inte vilket kön :)
Jajja vi får se i morgon..Skulle föresten satt in bilder men det fukar inte tyvärr.. Se om jag kan fixa det i morgon också :)
Må så gått!!!

Kommentarer
Postat av: gynning

Emelie fick inatt en pojke!

2008-12-05 @ 20:54:20
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Carrouee

Roligt att du tyckte om mina bullar=) kan tala om att dem var ruskigt goda. Så jag läste att du är mamma, hur gammal är du? Vart bor du? går det bra alltsammans?



Lycka till=)

2008-12-05 @ 22:34:23
URL: http://vetegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0