Spagetti&köttfärsås mm

La precis in inlägget från igår för det blev aldrig inlagt efterosm Andy inte la in fotona som skulle vara till...Jajja strunt samma :)
Idag har vi äntligen varigt på babysim igen :) Var jätte kul och Ruben tycker ju så mycket om att bada! Men bussfärden dit var inte lika roligt..Han var inte glad på bussen men det var bara för att han var trött. Så fort vi hade kommit ut och fått satt honom i vagnen så somnade han...Så är det när man inte vill sova innan :) Vilket han alltid gör annars men så klart inte när man ska simma haha.
Så när vi kom in i omklädningsrummet så tog jag på mig och väntade in i det sista innan jag väclte honom. Hade aldrig gjort det om det var något annat vi skulle göra men jag vet att han vill simma :)
Efter simningen kom Mathias som precis slutat skolan och åkte med oss hem. När vi var utanför dörren och skulle gå in så såg vi att Ruben somnat så vi gick i lite affärer här i city och gjorde lite andra ärenden. Mycket trevligt!
Har även fått andra saker gjort idag som jag bara slarvat med att ta tag i.
Föresten när vi åt idag gjorde vi lite i sidan till Ruben utan salt och så..Spagetti och köttfärssås var det. Han gillade smaken men gillade inte att det var bitar med så söt han var för han gapade hela tiden för han ville ha mer men det kom aldrig ens in i munnen haha. Gulliga unge!!!

I morgon ska vi till Mathias skola och äta med min farfar. Ska bli riktigt kul...Tio sorters sill, ankbröst, marulk...Jag har aldrig provat marulk så jag ska nog ta det :)
Sedan tänkte jag att vi skulle handla lite klappar i Trelle innan vi åker hem för att pyssla med mamma och syran..Hoppas det blir av nu iaf! Dem ska också baka lussebullar så jag ska kötta haha

Kollade precis på en dokumentär på femman om en ung tjej som är väldigt kortväxt men som har barn mot alla ods..Hon verkar verkigen vara en riktigt cool och underbar tjej och inte minst hennes kille som får ta den största bördan om man säger med att ta hand om lill tjejen. Så coolt han bar henne också..Blir alldeles varm o kroppen när dem visar sånna fina saker på tv om familjer och så. Jag har alltid varigt sån som älskar sånna saker och ratar skräckfilm och sånt skit. Vem vill inte ha en massa kärlek? Jag älskar också när andra mår bra..Det bästa vore bara om man kunde jobba med att få folk att må bra hela tiden, vad nu det är för jobb..Extreme home makeover hade passat mig utmärkt..
Ska minsann hitta ett sådant jobb! Hade det inte varigt för att man behöver pengar för att äta och bo så hade jag gärna jobbat gratis för typ röa korset eller något liknande. JAg behöver liksom inte mycket pengar eftersom ajg aldrig har brytt mig om prylar så länge man har familjen...
Nu bara ordbajsar jag som fan, men det är väl vad bloggar är till för!?

Får se om Andy vill lägga upp bilderna till mig idag annars får ni dem i morgon hoppas jag. Riktigt dåligt av mig att det tar så långt tid innan nya bilder kommer upp...
Nu ska jag gå och lägga mig för Andy har brytit vårat avtal och ska spela i stället för att mysa med mig... Tolle!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0