Lördag bara...

Jag började skriva ett inlägg igår men det blev aldrig av för det var jobbigt att skriva med bara en hand då Ruben låg och sov på mig :) Vi var hemma och höll min kära far sällskap för dem andra var ute och festade :) Vi käkade jätte god mat och lite glass till efterrätt. Jag var också chafför hela kvällen, ganska trevligt och få ha skit hög musik på i bilen..Kan man ju inte annars när man har en liten Ruben där :)
På dagen gjorde vi inget alls..Men vi hade kul när vi gick dit. Vi gick långt innan för att gå och handla snask och gunga lite. Ruben älskar att gunga, det är typ ända tiden han sitter stilla haha. Tog jätte fina bilder!
Idag har vi inte heller gjort något förutom stoppat strumpor och haft "The Hills" maraton :)
Ruben har börjat med ännu en ny sak, han stoppar så mycket som möjligt i en hand. Han kan kämpa hur länge som helst haha. Just nu sitter han brevid mig och äter äpple bitar :)
I kväll ska vi äta skinkstek. Det ser fantastiskt gått ut i ugnen! Till det ska vi ha grönsaker, rotfrukter och potatis i ugn...Mmm
I morgon ska vi hem till Andys föreldrar och äta...Men innan dess tänkte jag ta en promis hem till mamma och pappa som för övrigt precis tittade förbi på hemvägen från stan. Bror och syster var också me.
Nu ska jag snart natta lilla Uben...
Ha en trevlig lördags kväll allihopa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0