Julbilder och lite skitsnack :)

Ja idag är det nyårsafton och den ska som jag har sagt innan vara hemma hos Gynning. Ska bli mycket trevligt, kommer en massa som ajg nog inte känner och många som jag inte träffat på ett tag :)
Jag har planerat att det blir mohawk idag och gröna ögon :) Ruben är ju snygg vad han än har på sig men han har en svart body och mina favorit byxor. Andy har tröjorna han fick av cicca och dem på julafton och ett par byxor han ärvt av Marcus.
Dem var ju här igår och jag klippte Lis lugg inför idag, och topparna. Lite roligare när håret set nyklippt ut:) Vi snackade, fikade och tittade på lite bilder.
Mamma och syrran var också över och fikade lite. Men annars var det en lugn dag...Speciellt skönt när man inte får sova. Fast i natt sov han jätte bra. Allt som allt vaknade han 2 gr på natten och så då vid sex som han brukar och då åt vi gröt. Efter gröten var han bara uppe och lekte en liten stund sedan villa han sova igen. Sedan tog Andy honom när han vaknade så jag skulle få sova lite extra. Skönt eftersom det blir en sen kväll i kväll.
Nu har jag precis klippt färdigt Andy så nu är han "nytt år fin" haha!


Nu ska ni äntligen få bilderna från jul som jag har sagt jag ska sätta in nu hur länge som helst :)
Bilder från julbadningen, lek, när vi kollar på kalle, När vi öppnar klappar, Marcus och Li, så ser han ut när han tittar på den moderna tomten som snackar i mobil :) och lite från julklappsöppningen på farmor och farfar!




Gott Nytt År <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Så söt han är er lilla gosse!:) Stina som visade mig din blogg:) Gabby

2009-01-03 @ 12:56:53
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0