Igår och idag och äntligen bilder haha

Jag skrev faktiskt igår men så råkade datorn stänga av och då blev jag as lack och sket i det... Så det var inte som jag var lat eller nått...
Det började med lunch på min bror skola. Jag beställde marulk med saffranssås och potatis. Var väldigt gått, väldigt spännande och annerlunda smaker...På ett bra sätt. Mathias var väldigt duktig, han var servitris just igår :)
Ruben hade inte sovigt innan men var ändå på super humör och log fint till precis alla som kollade på honom haha..Några äldre som satt bakom oss tyckte han var lik bebisen som dansar i kavli reklamen haha..Det är faktiskt några andra som sagt det också. Han vinkade och åt russin hela tiden :) Min underbara unge!
Min farfar var med och åt så det var mysigt att träffa honom! Är iofs precis hemkomna där ifrån nu också :) Vi åt lite och öppnade paket kalender, såå roligt att jag vi fortfarande får det tycker jag..Men det är sista året, har farmor gjort klart haha.Blir väl så när man har egna barn..
Efter lunchen igår pkte jag och Ruben hem till mamma och cicca för att pyssla. Det blev två julgrupper bara men vi bakade också lussekatter. Denna underbara bulle. Gjorde inga till mig själv för jag vet att jag bara skulle svulla dem hela dagarna nu när jag går hemma så det är bara dumt. Får njuta av dem när jag är hemma hos mamma och pappa i stället :)
Så roligt igår också, för att riktigt bevisa vilken mega klant jag är. Jag sprang ner en extra gång igår när ajg åkte hem från mamma och pappa för att hämta det sista i bilen men jag hade så klart glömt nycklarna uppe. Så jag gick till baksidan för att kasta stenar på fönstret :) För att jag skulle se bättre så tog jag av mig brillerna. När jag sedan kom upp och skulle ta på mig dem igen så hittade jag dem inte...Jag började natta Ruben och då kom jag på att jag någ bara lagt dem där nere på grusgången haha..Andy gick ner och där låg dem, jäkla fjant jag är!

Idag var det en lugn morgon och vid tre åkte vi in till stan för att julhandla med Andy när han slutat skolan. Blev julklappar till Ruben, Mathias och Cicca. Ganska bra ändå, men jag hade redan tänkt ut en klapp till Ruben som vi i stället får köpa när han fyller år eller om någon annan gör det...Typiskt!
Han har föresten gjort sin första teckning idag haha, super fin.
Har som jag skrev precis kommit hem från farmor och farfar så jag ska snabba mig att göra mig i ordning för att nanna.
Andy tyckte nämligen att vi skulle stanna lite längre än vad vi brukar så Ruben börjar vänja sig vid det lite. Brukar annars åka så vi är hemma vid 8 då han somnar.

Här kommer lite bilder, både gamla och nya..
Han sover skit kul på andra bilden i Andys knä haha. Bild nr tre och fyra är när vi ska byta till pyjamas. Det vill han inte utan älskar att springa runt som en liten nakenfis!

Älskar dig mer än livet Ruben, min prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0