Steg för steg... :)

Jag har precis kommit hem efter att ha varit hos mamma större delen av dagen. Har bara lekt och packat in julklappar. Jag är faktiskt rätt duktiig på det. Packa paket och göra blomarangemang är jag bra på av få saker haha.
Annars i morse har vi bara tagit det lungt.
Andy har pluggat hemma hos sina föräldrar idag för att vi inte ska gå på varandra hela tiden, fast jag nu iofs var hemma :)
Vi käkade föresten tonfiskgratäng...Sjuukt gott är det, käkar alltid det när min pappa äter borta :)
Föresten måste ju berätta den stora nyheten! Ruben gick idag haha...Jätte kul var det! Om än bara en liten bit så var det helt fantastiskt. Så nu kanske det kommer. Jag som sagt till alla som sagt att han kommer gå innan han är ett att dem har fel..Nu har kanske jag fel .... Fatta vad jag kommer få springa! Han sitter aldrig still min lilla bambam..Haha min lilla fina unge..
Just nu sover han, somnade i vagnen påvägen hem :) Han har föresten blivit bättre med mörkret, väldigt skönt!
Nä nu ska jag gå och lägga mig i soffan och inte gå upp där i från på riktigt l'änga mohaha
Trevlig fredag allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0