Mjälkstockning, ont i ryggen och risallamalta :)

Så, nu var det gjort, nu har jag slutat att amma :) Det gick bra natten hemma hos mamma, mycket bättre än jag trodde. Men han var ju lite ledsen så klart. Inatt så ska Andy sova tillsammans med honom i sängen så är det min tur att sova i soffan :)
Men det är ok ett tag iaf...Det var iaf skönt som fan att få sova i natt! Det har jag inte gjort på ett år! Men nu ska det bli bättre med sovandet hoppas jag. För allas skull.
Just nu har jag så sjukt ont i ryggen och i mina bröst. Får ju mjälkstock ning nu, spelar liksom ingen roll om jag pumpar utan när jag inte gör som jag brukar så får jag det direkt. Stackars mina känsliga boppar haha. Hoppas bara jag slipper feber, är ju så jobbigt bara!
I dag var det middag hemma hos farmor och farfar igen. Mycket gått, fick kalkon med potatis, rödkål och brysselkål. Satan va gått det är med kål :) Andy provade faktiskt idag också haha så nu kan jag inte tjata på honom att han ska smaka :) Han tyckte tyvärr inte att det var så gått, men man kan ju inte gilla allt!
Nu sitter Andy med Ruben i soffan och kollar på Harry Potter så det ska jag väl också göra. Fick hem lite gröt och saftsås från i kväll för vi hann inte äta det innan vi stack hem. Får se om jag tar den nu i kväll eller till frukost :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0