Mina fixar frassar :)

Har fortfarande inte kommit in på andra datorn...Men jag tog lite bilder alldeles nyss när Andy håller på att fixa med vårat soffbord och Ruben hjälper till :) Ser himla mysigt ut och Ruben ser mycket större ut än han är tycker jag :)
Nu har äntligen våra soffer kommit ut på blocket! Har varit mycket fel i annonsen hela tiden som jag har behövt ändra. Idag ska jag och Andy handla lite till oss själva och hjälpa Gynning handla inför nyår. Sen kommer hon kanske in på en fika :)
Lite info om i natt då också, inte speciellt kul...Jag tror att jag sammanlagt sov 1 1/2 h och det är inte sammanhängande sömn. Nu måste det alltså börja bli lite bättre. Problemet är att jag inte kan lägga honom i sängen för han vaknar efter tio minuter igen. Men jag vill ju kunna ligga i sängen och inte ha honom över sig, han måste ju lära sig att ligga själv! Jag ligger ju liksom brevid också så jag förstår ju inte vad problemet är egentligen...
Nä nu ska här fixas lite...Enjoy the pics!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0