Min familj <3

Har precis diskat efter att Andy lagat maten. Det blir lasange idag :) Första gången vi gör det faktiskt, men jag har höga förväntningar så jag hoppas att dem stämmer!
Idag annars har det bara varigt lungt. Skulle ha simmat men Ruben är fortfarande sjuk så vi bestämde att det inte blev något. Lika bra det för nu i kväll för någon minut sedan hade han 39,2 :( Jag och Andy känner tyvärr också av lite men jag hoppas att vi slipper så vi kan lägga energin på Ruben i stället.
Har också slagit in lite paket. Och jag är fatiskt väldigt bra på det! Dem blev jätte fina, får ta kort på dem så jag kanske kan ge er andra lite inspiration :b

Jag är sån som älskar att vara med min familj, har alltid varigt så. Skulle familjen göra något och mina kompisar något annat har jag alltid valt familjen. Den känns ju ännu viktigare nu när man har Uben. Så julen för mig är super viktig och handlar bara om familjen och mys. Det som är lite jobbigt är att Andy inte alls är sån. Klart att han tycker om sin familj, men han känner inte samma behov som jag att umgås med dem. Fast det får så vara om han nu inte är sån men jag är så rädd att Ruben ska bli så...Jag sa det till mamma herom dagen och frågade vad dem hade gjort för att jag skulle bli så familje kär. Men hon vet inte vad dem har gjort alls tyvärr. Men han bara måste älska att vara med mig, berätta allt för mig! Annars vet jag inte vad jag tar mig till....på riktigt!
Får helt enkeöt hoppas på det bästa och verkligen visa att familjen är väldigt väldigt viktig!

I kväll blir det Harry Potter :) Jag har inte varigt så intresserad av dem filmerna innan men den förra var ganska så trevlig så dem får en chans. Gillar inte fantasy all egentligen. Som sagan om ringen är inte speciellt bra. Men den där Narnia var ändå ganska så bra.
Lite konstigt att jag inte gillar fantasy när jag älskar älvor och annat sånt mystiskt, det är ju bara fantasi...?
Ha en fin kväll <3

Kommentarer
Postat av: Agn

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-12-20 @ 18:51:26
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0