Bröllop och underbara farbrödrar

Nu har bröllopet mellan Christopher och Natalie varigt. Det var sagolikt! Hon var vacker som en prinsessa och han stilig som en prins! Kul att se när två så fina människor hittar varandra. För dem är såå kära, det är sånt jag lever på :) Andras lycka värmer lika mycket som ens egen!
Nä ett jätte GRATTIS till ER! Hoppas verkligen ni lever lyckliga i resten av erat liv tillsammans och med eran blivande stora familj :)

Nä kärleken är underbar. Fick en del tips efter alla tal också. Avsluta alltid dagen med en kyss, stötta alltid varandra osv. Man borde verkligen göra det, är ganska bra på det tycker jag iofs. Men Andy är inte den mest romantiska killen som finns...:b
Något som jag tycker är viktigt är att aldrig somna osams, inte för att man alltid håller det men det känns bäst och man sover verkligen bättre om det är löst innan. Och vem vill vakna upp och komma på att just det vi är arga på varandra ... Värt att tänka extra på!


Det var mycket kul att vara med Jennifer, Diana och våra små pluppar...Goda kanelbullar också :) Får vi göra oftare!

Annars har det bara varigt lite stress innan bröllopet för att få klänningen klar men det han vi och jag kände mig som vanligt så fin :) Min syster är verkligen grym på att sy!
Är det någon som vill ha något sytt så gör hon det gärna :) Blir ännu mer reklam när bilderna från bröllopet kommer upp om jag nu kom med på någon bild. Gillar inte det riktigt. Har alltid varigt en riktig linslus men ...


Har inte hört så många snacka bakom ens rygg som de gjorde på bröllopet heller! Jag hörde hur alla satt och sa att " det är den finaste unge jag någonsin sätt ", " Han är verkligen en sån söt och snäll bebis " osv.. En del sa det också direkt till mig eller Andy men Ruben är verkligen populär :) Så är det väl att vara först.
Är verkligen glad att Ruben har så många farbrödrar som han har, det är hans vänner för livet :) Andys kill gäng är verkligen ett fint gäng vänner med riktigt fina killar! Ni är absolut de bästa farbrödrar som man kan önska till sin lilla kille!
YOU ROCK!!

Nä nu ska jag fortsätta min myskväll med Andy :) Med godis och lääsk...mmmmm... :)

Njut av livet, god natt !

PS: Kommer en gammal bild på hans farbröder här :) Jag tror alla är med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0